بیمه ایران
پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی ، تسهیم دانش و عملکرد سازمانی درکارکنان شرکت های بیمه ایران در استان گیلان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بین المللی بندر انزلی دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد عنوان تحقیق: بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی ، تسهیم دانش و عملکرد سازمانی درکارکنان شرکت های بیمه ایران در استان گیلان چکیده: همواره یکی از مسائل مهم و پراهمیت در شرکت های بیمه […]
پایان نامه مطالعه تطبیقی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت بیمه ایران با بیمه کارآفرین طی سالهای 90 و 91در کاشان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: مطالعه تطبیقی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت بیمه ایران با بیمه کارآفرین طی سالهای 90 و 91در کاشان زمستان 1392 فهرست مطالب عنوان صفحه شماره چکیده 1 فصل اول :کلیات 1-1)مقدمه 3 1-2) […]
پایان نامه تاثیر معنویت در محیط کار بر کیفیت خدمات بیمه گذاران شرکت بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی– گرایش مدیریت بیمه عنوان پایاننامه: تاثیر معنویت در محیط کار بر کیفیت خدمات بیمه گذاران شرکت بیمه ایران زمستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول کلیات 2 مقدمه 3 بیان […]
پایان نامه بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: مدیریت بیمه عنوان: بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران شهریور 1394 فهرست مطالب عنوان […]
پایان نامه تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران) شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان. صفحه چکیده. 1فصل اول: کلیات […]
پایان نامه تاثیرسرمایه فکری،نوآوری واستراتژی سازمانی بر عملکرد مالی شرکت مطالعه موردی بیمه ایران شعبه سرپرستی استان گیلان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مالیعنوان:تاثیرسرمایه فکری،نوآوری واستراتژی سازمانی بر عملکرد مالی شرکت مطالعه موردی بیمه ایران شعبه سرپرستی استان گیلانتابستان 1394 چکیده:در سالهای اخیر بحث عملکرد مالی و عوامل موثر بر ارتقای آن […]
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتگروه آموزشی مدیریتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحولعنوان:تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران نیمسال تحصیلیشهریور 1394 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول1،1مقدمه. 32.1بیان مسئله و اهمیت تحقیق 44.1سوالات تحقیق 95.1فرضیه های تحقیق 96.1تعاریف […]
پایان نامه ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه ایران استان گیلان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده تحصیلات تکمیلیگروه مدیریت بازرگانیپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A.)عنوان:ارزیابی عملکرد نمایندگی های بیمه ایران استان گیلان با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل پوششی داده ها با خروجی نامطلوبزمستان 93 فهرست مطالبعنوان صفحاتچکیده .1فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه .3 بیان مسئله 4 اهمیت و ضرورت تحقیق5 اهداف تحقیق8 مدل تحقیق […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران – شعبه مطهری از دیدگاه مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران – شعبه مطهری از دیدگاه مشتریان
پایان نامه بررسی ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی بین الملل عنوان : بررسی ابعاد ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر تمایل مشتریان به پذیرش خدماتبیمه ای در صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه ایران)
پایان نامه : ارائه مدلی برای شناسایی عوامل اثرگذار و ضریب تاثیر آنها در سود و زیان بیمه شخص ثالث خودرو شرکتهای بیمه بوسیله روشهای داده کاوی مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران
دانلود پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر گرایش : نرم افزار عنوان : ارائه مدلی برای شناسایی عوامل اثرگذار و ضریب تاثیر آنها در سود و زیان بیمه شخص ثالث خودرو شرکتهای بیمه بوسیله روش های داده کاوی مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران
پایان نامه ارشد رشته مدیریت دولتی : ارتباط بین توانمند سازی سازمانی با حکمرانی خوب در بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت دولتی گرایش : تشکیلات و روش ها عنوان : ارتباط بین توانمند سازی سازمانی با حکمرانی خوب در بیمه ایران
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی ارتباطات درون واحدی و ارتباط ان بر واکنش کارکنان نسبت به تحول سازمانی در شرکت بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بیمه عنوان : بررسی ارتباطات درون واحدی و ارتباط ان بر واکنش کارکنان نسبت به تحول سازمانی در شرکت بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی رابطه ی ساختار سازمانی با خلاقیت مدیران بیمه ایران تهران
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه با عنوان : بررسی رابطه ساختار سازمانی با خلاقیت مدیران بیمه ایران تهران