دانلود پایان نامه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه بررسی ارتباط بین جهت یابی اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوریمؤسسه آموزش عالی ارسپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانیگرایش: بازرگانی بینالمللبررسی ارتباط بین جهت یابی اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازارهای کسب و کاراستاد مشاور:دکتر پرویز محمدزاده1390 چکیده:امروزه مشتریان نقش کلیدی و بسیار مهمی را در عرصه اقتصادی […]
پایان نامه ارشد: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان)
مدیریت دانش -لیست همه پایان نامه ها
حجم وسیعی از اطلاعات و دانشی که بشر امروزه در اختیار دارد در قرن بیستم حاصل گردیده است. رشد دانش در دهههای اخیر بسیار سریع اتفاق افتاده است، به طوری که هشتاد درصد از یافتههای فناوری دانش و نود درصد از کل دانش و اطلاعات فنی جهان در چهار دهه گذشته تولید شده است. دانشی […]
دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتری
رضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، 1388،ص65).دستیابی به رضایت مشتری […]
دانلود پایان نامه مدیریت منابع انسانی
اغلب مدیران استراتژی های خود را بر روی عوامل ملموس و مشهود سازمان مانند تکنولوژی و استفاده از منابع فیزیکی و مالی متمرکز می کنند که این امر با توجه به ویژگیهای امروزی اقتصاد جهانی و ظهور پدیدههایی همچون جهانی شدن و رشد روزافزون تکنولوژی و استفاده از فناوریهای نوین در ارائه محصولات جدید و […]
پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراقگروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول عنوان :نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده. 1 فصل اول – کلیات ، عناوین و […]
پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراقگروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول عنوان :نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان شماره صفحه چکیده. 1 فصل اول – کلیات ، عناوین و […]
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان :مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای هواپیمایی ترکیش و ایرانایر در شهر کرمانشاه در سال 92) خرداد1393 فهرست […]
پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریتپایاننامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته مدیریت ، گرایش بازرگانی بینالمللعنوانشناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی موفقیت بر تجربه ی مشتری در بانک بهمن ماه 1392 فصل اول:کلیات پژوهش۱-۱-مقدمه 21-2-بیان مسئله 21-3-هدف تحقیق 31-4-سؤالات تحقیق. 31-5-فرضیههای و مدل مفهومی تحقیق 41-6- نوع تحقیق 51-7-روش گردآوری داده […]
پایان نامه زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاهگروه مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان:زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد و بهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش. 21-1مقدمه. 31-2بیان مسئله. 51-3اهمیت و ضرورت پژوهش. 71-4اهداف پژوهش. 101-4-1 […]
پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی بینالملل عنوان: رتبه بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان 1393 فهرست مطالب فهرست مطالب. زفهرست جداول. کفهرست اشکال. لچکیده 11- کلیات پژوهش 31-1- مقدمه. 31-2- بیان مسئله. […]
پایان نامه تأثیر نظام ارتباطات بر مدیریت تعارض سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت دولتی-گرایش نیروی انسانی عنوان : تأثیر نظام ارتباطات بر مدیریت تعارض سازمانی مورد مطالعه: ادارات دولتی شهرستان کاشان پاییز1393 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1مقدمه. 2فصل اول. 31-1- مقدمه. 41-2- بیان مساله. 41-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 71-4- اهداف تحقیق […]
پایان نامه تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق پایان نامه تحصیلیپایان نامه رشته مدیریت بازرگانی عنوان:تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در شرکت متروی تهران سال تحصیلی 93-92 فهرست مطالبفصل اول:کلیاتمقدمه: 21-1.بیان مساله: 31-2.اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3.فرضیه های پژوهش:. 61-4.اهداف پژوهش 71-5.تعریف متغیرهای پژوهش:. 7فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق2-1.تعریف مدیریت دانش. 102-2.ویژگیهای […]
پایان نامه تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت ، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: منابع انسانی عنوان:تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا ( مورد مطالعه : شرکت تولیدی سایپا پیستون گلپایگان )تابستان 1392 چکیدهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه 2 بیان مسئله 5 اهمیت و ظرورت تحقیق 5 […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ