پایان نامه درباره صنایع برق و الکترونیک
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تأثیر ویژگی های صنعت و شرکت بر بقای شرکت های تازه وارد در صنایع برق و الکترونیک
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پایان نامه طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینیگرایش سازمانیعنوان:طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی برای صنعت شوینده-مطالعه موردی شامپو بچه گلرنگزمستان 1391 Contents1-1- مقدمه. 12-1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 611-3- سئوالات تحقیق 811-4- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش. 191-5- مبانی نظری پیشینه تحقیق 201-6- جامعه آماری.311-7- نمونه تحقیق311-8- […]
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A ) گرایش مدیریت بازرگانی داخلی عنوان :شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با تلفیق مدل پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل و نظریه رفتار برنامه ریزی شده( مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات […]
پایان نامه ارایه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش ارائه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران پایان نامه برای دریافت پایان نامه درجه کارشناسی ارشد کارشناس ارشد MBA بهمن 1392 چکیده صنایع دستی از معدود صنایعی است که چهارمحور […]
پایان نامه ارزیابی عملکرد خصوصی سازی در شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیکی موضوع : ارزیابی عملکرد خصوصی سازی در شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان (مطالعه موردی شهرستان نیکشهر) تابستان 91 چکیده : پژوهشگر در این تحقیق سعی کرده رویکرد مقایسه ای بصورت […]
پایان نامه شناسایی و ارائه عوامل تاثیر گذار در بکارگیری تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط در ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتی عنوان : شناسایی و ارائه عوامل تاثیر گذار در بکارگیری تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط در ایران (مطالعه موردی موسسات کوچک و متوسط مستقر در تهران) هار 93 […]
پایان نامه تأثیر سیستم مالیات الکترونیکی بر میزان رضایت مؤدیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان قم
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد M.A در رشته مدیریت گرایش: مالی عنوان: تأثیر سیستم مالیات الکترونیکی بر میزان رضایت مؤدیان مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان قم پائیز 1393 فهرست مطالب چکیده. 1 مقدمه. 2 فصل اول: کلیات تحقیق. 4 1- 1 بیان مسأله اساسی تحقیق به طور […]
پایان نامه بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته مدیریت دولتی عنوان پایان نامه : بررسی ،اندازه گیری درجه بندی عوامل موثربررضایت مشتری ازبانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت درمنطقه دلیجان ومحلات ) استاد مشاور: دکترامیرحمزه محرابی پاییز92 فهرست مطالب صفحه چکیده 1 واژگان کلیدی 2 فصل اول : […]
پایان نامه بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: مدیریت بیمه عنوان: بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران شهریور 1394 فهرست مطالب عنوان […]
پایان نامه بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت¬مندی مدیران
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش مالی عنوان : بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایتمندی مدیران شرکتهای صادراتی استان کرمانشاه (در حوزه ی B2B ) استاد مشاور دکتر فرشید نمامیان خرداد 1393 فهرست مطالب […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده مدیریت،اقتصاد و حسابداری پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته : مدیریت MBA گروه : MBA عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر در استراتژی بازاریابی برای محصولات آموزش زبان ” آسونتر ” در بازار الکترونیک استاد مشاور : دکتر محمد مهدی پرهیزگار بهار و تابستان […]
پایان نامه بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل بررسی تأثیر گرایش بازار ادراکشده و گرایش نوآوری ادراکشده بر وفاداری الکترونیکی: تبیین نقش کیفیت خدمات الکترونیکی،رضایت الکترونیکی و سودمندی ادراکشده (موردمطالعه : خردهفروشیهای الکترونیکی شهر تهران ) استاد مشاور جناب آقای دکتر عادل آذر شهریورماه 1394 چکیده […]
پایان نامه بررسی راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد
پایان نامه رشته مدیریت موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت صنعتی بررسی راهکارهای ارتقای خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد با رویکرد ترکیبی DEA/BSC استاد مشاور : جناب آقای دکتر اکبر عالم تبریز زمستان 1392 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول : کلیات پژوهش. 1 مقدمه. […]
پایان نامه شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور 1392 چکیده پژوهش بازار الکترونیکی سیستم اطلاعاتی بینسازمانی است که به خریداران و […]
پایان نامه تحلیل ارتباط توسعه پایگاههای الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی آبا گروه: مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت جهانگردی (M.A) گرایش: برنامه ریزی و توسعه عنوان: تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران