پایان نامه درباره مدل ارتباطات یکپارچه
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL و ANP در صنعت بانکداری
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
دانلود پایان نامه : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
پایان نامه رشته MBA عنوان : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاه های زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
پایان نامه ارائه مدلی برای اندازه گیری اعتماد و بررسی تاثیر آن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات البرزدانشکده مدیریت و حسابداری ٬ گروه مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی “M.A”عنوان :ارائه مدلی برای اندازه گیری اعتماد و بررسی تاثیر آن بر کارایی سازمانزمستان 1391 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده.1فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه.3 […]
پایان نامه بررسی تاثیر هوشمندسازی مدارس در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارتقاء فرآیند یاددهی یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم تربیتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی درسی عنوان: بررسی تاثیر هوشمندسازی مدارس در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارتقاء فرآیند یاددهی یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه سوم […]
پایان نامه بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده
پایان نامه رشته مدیریت پردیس بین المللی ارس گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییEMBA-گرایش بازاریابی عنوان بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی: تلفیق مدل پذیرش فناوری و مدل رفتار برنامه ریزی شده (شواهدی از شعب بانک ملت استان آذربایجان شرقی) […]
پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی) تابستان1393 فهرست مطالب تعریف مفهومی واژه ها و اصطلاحات پژوهش: 11 مبانی نظری تحقیق. 14 صنعت فوتبال. […]
پایان نامه تعیین و رتبه بندی موانع توسعه صادرات در شرکت های هلدینگ بر اساس مدل الماس رقابت ملی مایکل پورتر
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان: تعیین و رتبه بندی موانع توسعه صادرات در شرکت های هلدینگ بر اساس مدل الماس رقابت ملی مایکل پورتر (موردمطالعه: شرکت هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد) بهار 93 فهرست مطالب عنوان […]
پایان نامه یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان:یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلان بهار1394 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده I § فصل اول: کلیات تحقیق 1 1-1) […]
پایان نامه شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیادهسازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات
پایان نامه رشته مدیریت پردیس بینالمللی ارس شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیادهسازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دررشته MBA اسفند 1392 شناسایی عوامل کلیدی مؤثر در پیادهسازی موفقیت آمیز سیستم ERP در پژوهشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعاتچکیده :سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، هم اکنون […]
پایان نامه یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابیعنوان:یکپارچه سازی اعتماد و ارزشهای شخصی با مدل پذیرش فناوری(TAM) در مراجعه کنندگان به گمرکات استان گیلانبهار1394 عنوان صفحه چکیده I § فصل اول: کلیات تحقیق 1 1-1) مقدمه 2 […]
پایان نامه قابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاری
پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوریدانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهدانشکده حسابداری و مدیریتگروه مدیریت بازرگانیعنوانقابلیت ارتباطات بازاریابی یکپارچه و عملکرد نام تجاریپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بین المللمرداد 1394 فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیق 2مقدمه. 31-1-بیان مسئله. 31-2-اهمیت و ضرورت تحقیق 41-3-پیشینه پژوهش و مبانی نظری تحقیق […]
پایان نامه تبیین سازواری رویکرد تربیتی پرسش محوری با اقتضائات عصر اطلاعات و ارتباطات و واکاوی میزان همسویی فرهنگ برنامه درسی دوره ابتدائی با این رویکرد
دانشگاه تربیت مدرسدانشکده علوم انسانیگروه تعلیم و تربیت رساله دکتری برنامهریزی درسی عنوان:تبیین سازواری رویکرد تربیتی پرسش محوری با اقتضائات عصر اطلاعات و ارتباطات و واکاوی میزان همسویی فرهنگ برنامه درسی دوره ابتدائی با این رویکرد بهار 1394 چکیدهتاریخ حیات بشر مملو از رویدادهایی است که زندگی را از اساس متحول کردهاند. یکی از این رویدادهای تأثیرگذار که با […]
پایان نامه : تصمیمات حمل و نقل یکپارچه
دانلود متن کامل پایان نامه تصمیمات حمل و نقل یکپارچه
پایان نامه : بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدسگروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی((M.Aگرایش: بازاریابیعنوان:بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتریاستاد راهنما :دکتر الهام فریدچهراستاد مشاور :دکتر نادر غریب نواز پایان نامه رشته : گرایش […]
پایان نامه : ارائه ی مدلی برای برنامه ریزی استراتژیک در محیطهای پروژه محور
پایان نامه رشته : مهندسی صنایع گرایش :صنایع عنوان : ارائه ی مدلی برای برنامه ریزی استراتژیک در محیطهای پروژه محور