پایان نامه مدیریت ارتباط
پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “MA”مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابیعنوان:“ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریدر شعب بانک پارسیان استان قم با بهره گرفتن از کارت امتیازی متوازن” تابستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل 1. کلیات تحقیق 1-1. مقدمه . 31-2. بیان […]
پایان نامه بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نراقدانشکدهی علوم انسانی رساله جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی -گرایش بازاریابی « بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر حفظ، نگهداری و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای پخش و توزیع»-(مطالعه موردی: شرکت پخش البرز) “Evaluation of Customer Relationship Management Strategy (CRM) to Preserve, Protect and Enhance Loyalty of Customers […]
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامهی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان) استاد مشاور: دکتر آرش شاهین مهر ماه 1392 چکیده مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی پرکاربرد برای مدیریت تعاملات […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه […]
پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی پایاننامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت فراگیر عنوان: تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش 1390 چکیده شتاب عجولانه سازمانهای متقاضی، جهت پیادهسازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از یکطرف و عدم دانش و توان […]
پایان نامه مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” رشته مدیریت بازرگانی – گرایش داخلی عنوان مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی (شعب بانک ملی و ملت شهرستان کاشان) تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان […]
پایان نامه شناسایی ابعاد موثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق – دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی – گرایش : بازاریابی عنوان : شناسایی ابعاد موثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه (امور شعب منطقه شرق تهران) تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل […]
پایان نامه تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی(واحد نراق) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی«M.A» (گرایش بازریابی) عنوان: تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان قم) استاد مشاور: جناب دکترعباس کاظمی زمستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل […]
پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳ پاییز ۱۳۹۳ فهرست مطالب چکیده.۱ فصل اول: […]
پایان نامه بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشکده اقتصاد-حسابداری-مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش:منابع انسانی عنوان: بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری مورد مطالعه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 1393-1394 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 2 1-2- بیان مسأله 3 1-3- ضرورت انجام پژوهش […]
پایان نامه ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی سال تحصیلی 1394-1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان مساله 3 1-3- ضرورت […]
پایان نامه بررسی ارتباط بین جهت یابی اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوریمؤسسه آموزش عالی ارسپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانیگرایش: بازرگانی بینالمللبررسی ارتباط بین جهت یابی اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازارهای کسب و کاراستاد مشاور:دکتر پرویز محمدزاده1390 چکیده:امروزه مشتریان نقش کلیدی و بسیار مهمی را در عرصه اقتصادی […]
پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی – تحول (M.A) عنوان:سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول : کلیات تحقیق1-1 مقدّمه . 51-2 بیان مسئله 61-3 اهمّیت و ضرورت […]
پایان نامه سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا
پایان نامه رشته مدیریت عنوان: سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا چکیده در دنیای رقابتی امروزه، مشتریان نقشی کلیدی در موفقیت سازمانها ایفا کرده و شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری آنان، می تواند بر توسعه توان رقابتی هر سازمانی تاثیرگذار باشد. […]
پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی – تحول (M.A)عنوان:سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلیشهریور 1394 فهرست