دانلود پایان نامه:بررسی تأثیر ومقایسه آموزش به شیوه دیداری وشنیداری بر میزان یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سرپل ذهاب

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی عنوان : بررسی تأثیر ومقایسه آموزش به شیوه دیداری وشنیداری بر میزان یادگیری مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان سرپل ذهاب

پایان نامه مقایسه آموزش به شیوه دیداری وشنیداری با سایر الگوهای سنتی از نظر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان

متن کامل پایان نامه با عنوان :تعیین میزان اثربخشی ومقایسه آموزش به شیوه دیداری وشنیداری با سایر الگوهای سنتی از نظر میزان مهارت های اجتماعی دانش آموزان در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

پایان نامه طراحی و تولید انیمیشن آموزشی مفاهیم هندسه

 دانلود پایان نامه رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی (M.A)عنوان:طراحی و تولید انیمیشن آموزشی مفاهیم هندسه و بررسی تأثیر آن بر مهارت های هندسی دانش آموزان مقطع ابتدایی زمستان 1393      عنوان صفحه تشکر و قدردانی د اهدا هـ فهرست مطالب و فهرست پیوست‌ها. […]

پایان نامه آموزش به شیوه قصه گویی

جزییات بیشتر و دانلود متن کامل پایان نامه /م دانلود پایان نامه ارشد : بررسی رابطه آموزش به شیوه قصه گویی بر میزان هوش کلامی وگنجینه لغات کودکان پیش دبستانی شهرستان سرپل ذهاب . داستان گویی شیوه ی شگفت انگیزی برای بالا بردن درک رفتار های شفاهی و عملی است ( محمد اسماعیل ،1383). شیوه‌ی ارائه‌ای […]

پایان نامه تاثیر آموزش راهبردهای مدیریت رفتار خود بر بهبود عملکرد انجام تکالیف دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه علوم تربیتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی عنوان تاثیر آموزش راهبردهای مدیریت رفتار خود بر بهبود عملکرد انجام تکالیف دانش آموزان با ناتوانی یادگیری استادان مشاور دکتر سید غلامرضا نور آذر دکتر اسکندر فتحی آذر تابستان 92 (در فایل دانلودی […]

پایان نامه اثر آموزش چندرسانه ای و سنتی بر یادگیری مهارت دریبل بسکتبال

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه اراک دانشکده ادبیات وعلوم انسانی کارشناسی ارشد تربیت بدنی (گرایش رفتار حرکتی) عنوان پایان نامه اثر آموزش چندرسانه ای و سنتی بر یادگیری مهارت دریبل بسکتبال(مطالعه موردی) استاد مشاور: دکتر علیرضا بهرامی زمستان  1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده هدف این پژوهش،تاثیر آموزش­های […]

پایان نامه مقایسه اثر بخشی آموزش مهار تکانه و کارکردهای اجرایی در بازداری پاسخ، توجه و فزون کنشی کودکان دارای نقص توجه و بیش فعالی

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی گروه روانشناسی بالینی پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته روان‌شناسی بالینی مقایسه اثر بخشی آموزش مهار تکانه و کارکردهای اجرایی در بازداری پاسخ، توجه و فزون کنشی کودکان دارای نقص توجه و بیش فعالی استاد مشاور دکتر محمد حاتمی ۱۳۹۳ (در […]

پایان نامه آموزش رفتار درمانی شناختی و استرس زدایی مبتنی حضور ذهن در خستگی درد، استرس ادراک شده

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی دانشکده روان­شناسی و علوم تربیتیگروه روانشناسی بالینی پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته روان­شناسی بالینی آموزش رفتار درمانی شناختی و استرس زدایی مبتنی حضور ذهن در خستگی درد، استرس ادراک شده و عاطفه منفی بیماران مبتلا به درد مزمن استاد مشاور دکتر هادی هاشمی رزینی ۱۳۹۳ […]

پایان نامه اثربخشی آموزش راهبردهای نظم‌جویی فرآیندی هیجان بر پریشانی روان‌شناختی

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسیگروه آموزشی روانشناسی بالینیپایان‌نامه‌ جهت اخذ درجه‌ی کارشناسی ارشد رشته‌ روان‌شناسی بالینیعنوان:اثربخشی آموزش راهبردهای نظم‌جویی فرآیندی هیجان بر پریشانی روان‌شناختی و ناگویی هیجانی بیماران مبتلا به اختلال‌های پوستیآذر 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده […]

دانلود پایان نامه ارشد:مقایسه ادراک و حافظه بینایی و شنیداری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر دختر با و بدون معلولیت جسمی حرکتی

پایان نامه رشته : روانشناسی گرایش : روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی عنوان : مقایسه ادراک و حافظه بینایی  و شنیداری کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر دختر با و بدون معلولیت جسمی   حرکتی

پایان نامه ارشد:بررسی آموزش مبتنی بر موسیقی بر کاهش اختلال یادگیری کودکان دبستانی شهرستان گیلان غرب در سال93-92

هدف از اجرای این پژوهش بررسی نقش آموزش مبتنی بر موسیقی بر کاهش اختلال یادگیری دانش آموزان ابتدایی شهرستان گیلانغرب است. روش مورد استفاده در این نوع پژوهش از نوع شبه آزمایشی با پس آزمون و پیش آزمون و دو گروه آزمایش و کنترل است. جامعه ای که هدف این مطالعه می باشد دانش آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ می باشد و نمونه های انتخاب شده به تعداد ۳۰ نفر(۱۵نفر در گروه آزمایش و ۱۵ نفر در گروه کنترل) و به صورت نمونه در دسترس انتخاب گردیده اند. مدت زمان اجرای این پژوهش در طول مدت هشت هفته جلسه آموزشی است. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه مشکلات یادگیری کلورادو مورد استفاده قرار گرفت. پایایی این پرسشنامه، مولفه های آن، توسط سازندگان پرسشنامه با روش های همسانی درونی و بازآزمایی بررسی شده و مقادیر قابل قبولی را به دست داده است. روایی تفکیکی و روایی سازه پرسشنامه مذکور در حد مطلوب گزارش شده است. همچنین روایی همگرای مولفه های این پرسشنامه با پرسشنامه پیشرفت تحصیلی استاندارد به این ترتیب گزارش شده است: خواندن ۶۴/.؛ ریاضی۴۴/.؛ شناخت اجتماعی ۶۴/.؛ اضطراب اجتماعی۶۴/. و عملکرد فضایی ۳۰/.فرضیه های پژوهش به کمک آزمون تحلیل کواریانس تحلیل شدند. نتایج به دست آمده نشان داد که: گروه آزمایش پس از استفاده از آموزش مبتنی بر موسیقی در اختلالات یادگیری شامل کاهش اختلال خواندن، کاهش اختلال نوشتن، کاهش اختلال ریاضی، کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش شناخت اجتماعی رشد محسوسی داشته اند. تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده در پژوهش با استفاده از نرم افزارspss و با استفاده از روش های آمار توصیفی از شاخص های میانگین، انحراف معیار و در بخش آمار استنباطی از روش تحلیل کواریانس استفاده شد. کلید واژه ها: موسیقی، آموزش مبتنی بر موسیقی، اختلال یادگیری، یادگیری.

پایان نامه ارشد : آموزش هندسه به دو شیوه اوریگامی و انیمیشن و مقایسه تأثیر آن‌ها بر یادگیری مفاهیم هندسی و هوش منطقی-ریاضی دانش آموزان

دانلود پایان نامه رشته تکنولوژی آموزشی( M.A ) عنوان : آموزش هندسه به دو شیوه اوریگامی و انیمیشن و مقایسه تأثیر آن‌ها بر یادگیری مفاهیم هندسی و هوش منطقی-ریاضی دانش آموزان
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...