پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاههای لوازم خانگی اسنوا) پایان نامه رشته مدیریت گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) پایان نامه بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاههای لوازم خانگی اسنوا) پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : شناسایی عوامل مؤثر بر ملی گرایی مصرفی از دیدگاه مصرف کنندگان پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : شناسایی عوامل مؤثر بر ملی گرایی مصرفی از دیدگاه مصرف کنندگان پایان نامه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف کنندگان پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات (کرمان) موضوع:بررسی رابطه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف کنندگان کارت اعتباری بانک تجارت شهر تهران سال 1392 سال تحصیلی 91 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده. 1فصل اول – کلیات و مقدماتمقدمه . 31-1 عنوان تحقیق . 41-2- بیان مسئله . 51-3- سؤالات تحقیق . 51-4- […] پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان پایان نامه رشته مدیریت نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی بهمن ماه 1392 چکیده ارزش ویژه برند به […] پایان نامه: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوندپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)استاد راهنما: سرکار خانم دکتر حقیقی نسباستاد مشاور:جناب آقای دکتر ابراهیمی پایان نامه رشته :مدیریت عنوان : تاثیر آمیخته ترفیع […] پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله. بهار 1394 چکیدهفصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 31-2- بیان مسئله پژوهش. 41-3- اهمیت و ضرورت […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددانشکده مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی) عنوان : بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در خرید اینترنتی با بهره گرفتن از روش گرندد تئوری تابستان 1392 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول) کلیات تحقیق 2مقدمه. 31-1 بیان و ضرورت مسئله. 41-1 پرسش […] پایان نامه نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با استفاده از نقشه مفهومی برند (BCM) پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان نگاشت شبکه تداعیهای برند نزد مصرفکنندگان با بهره گرفتن از نقشه مفهومی برند (BCM) مورد مطالعاتی: ایرانسل و همراه اول استاد مشاور دکتر محمدصالح ترکستانی اسفند 93 چکیده درک ارزش ویژه […] پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران پایان نامه رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران شهریور 1390 چکیده امروزه یکی از معضلاتی که جامعه جهانی با آن روبروست مسائل مربوط […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران) زمستان 1390 فهرست مطالب: فصل […] پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل مــــوضــــوع : بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا تابستان 1390 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول : کلیات […] پایان نامه مسوولیت کیفری مصرف کنندگان مواد مخدر پایان نامه رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی عنوان : مسوولیت کیفری مصرف کنندگان مواد مخدر (مستی خشک) رشته : حقوق مقدمه اراده و اختیار در ارتکاب جرم نقشی اساسی ایفا می کند و سلب اراده باعث عدم مسئولیت کیفری می شود ومصرف مواد مخدر و روان گردان اراده و اختیار که از عوامل مسئولیت کیفری […] پایان نامه بررسی گرایش نسبت به مصرف تنباکو و عوامل موثر برآن پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان بررسی گرایش نسبت به مصرف تنباکو و عوامل موثر برآن مقدمه از مشکلاتی که جهان امروز با آن مواجه بوده و سلامت انسانها را به شدت تهدید می کند، استعمال دخانیات است. امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری آلوده به مصرف دخانیات است. توتون وتنباکو […] پایان نامه جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزش عنوان: جایگاه برند انسانی و ویژگی های آن در ورزش از دیدگاه متخصصان، مربیان و دانشجویان ورزشکار دانشگاههای دولتی شهر تهران زمستان 1392 فصل اول: […] راهبری نوشتهها
اپایان نامه درباره ز دیدگاه مصرف کنندگان