پایان نامه بررسی تاثیر تغییرات شاخص بازار سهام و نرخها ی ارز و سود  بانکی بر رفتار سپرده گذاران و عملکرد مالی در  صنعت بانکداری

 پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوریمرکز آموزش عالی رجاءپایان نامه_مدیریت صنعتی گرایش مالیعنوان پایان نامه :بررسی تاثیر تغییرات شاخص بازار سهام و نرخها ی ارز و سود  بانکی بر رفتار سپرده گذاران و عملکرد مالی در  صنعت بانکداری استاد مشاور:دکتر جمال خانی جزنیتابستان 1393 چکیدهدر این پژوهش به بررسی  تغییر شاخص سهام، ارز […]

پایان نامه رابطه بین درصد تغییرات سرمایه ‌گذاری و سود تقسیمی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی                                                  واحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی (پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حسابداری M.A) عنوان:مطالعه پویایی رابطه بین درصد تغییرات سرمایه ‌گذاری، سود و سود تقسیمی بهمن  1393       فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه . 3 مسأله . 4 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش . 6 اهداف پژوهش . […]

پایان نامه عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات تهران                   دانشکده مدیریت و اقتصاد، گروه حسابداری  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) موضوع:عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود دربورس اوراق بهادار تهران تابستان 92      فهرست مطالب چکیده1فصل اول2 مقدمه3 بیان مساله و تشریح موضوع.4 سوالات تحقیق.6 فرضیه ­های تحقیق.6 […]

پایان نامه تعیین رابطه بین نفوذ سرمایه‌گذاران نهادی و کارایی بازار

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان  دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان: تعیین رابطه بین نفوذ سرمایه‌گذاران نهادی، شکاف قیمتی و کارایی بازار در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1393       فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مساله. 71-3 ضرورت و اهمیت تحقیق 61-4 اهداف […]

پایان نامه تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ­ها

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده علوم انسانی، گروه حسابداریپایان نامه برای دریافت درچه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) عنوان:تأثیر عوامل بازار و سازمانی بر افشای داوطلبانه شرکت ­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                        شماره صفحهفصل اول: کلیات پژوهش مقدمه. 3 بیان مسأله […]

پایان نامه رابطه­ ی میان سرمایه­ ی فکری و ارزش بازار

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکده­ی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه­ میان سرمایه­ی فکری و ارزش بازار  و عملکرد مالیمهرماه 1390     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                             صفحهفصل اول :  کلیــات تحقیق1-1 – مقدمه                                                                                                                    21-2- تشریح و بیان موضوع                                                                                                  31-3- اهمیت و اهداف تحقیق                                                                                                51-4- سوال های اصلی تحقیق                                                                                               […]

پایان نامه ارزیابی رابطه نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان  دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی رابطه بین نماگرهای ساختاری بازار با همزمانی قیمت و محتوای اطلاعاتی بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران زمستان 1393        فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله تحقیق 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]

پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت                                   دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  ( M.A ) گرایش: داخلی  عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه  شهریور 1393     فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]

پایان نامه رتبه­ بندی عوامل کمی و کیفی تاثیرگذار بر سهم بازار بانک

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)رشته مدیریت دولتی گرایش مالی  عنوانشناسایی و رتبه­ بندی عوامل کمی و کیفی تاثیرگذار بر سهم بازار بانک صادرات شهر اصفهان تابستان 1393      عنوان                                                                                                                صفحهچکیده. 13فصل اول: کلیات تحقیق1-1-مقدمه151-2- بیان مسئله.161-3- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق181-4- سوال­های تحقیق191-5- اهداف تحقیق191-6- […]

پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش

 پایان نامه رشته  مدیریت واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین –  شعبه کاشان    بهار1393      فهرست منابع  فهرست منابع. ‌دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]

پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش

 پایان نامه رشته  مدیریت واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین –  شعبه کاشان    بهار1393      فهرست منابع  فهرست منابع. ‌دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]

پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان)  بهار 1394     فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...