فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده.1 فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه. 3 ۲-۱-بیان مسئله. 3 ۳-۱- اهمیت و ضرورت تحقیق. 5 ۴-۱-سابقه تحقیقات گذشته. 6 ۵-۱-اهداف تحقیق. 8 ۶-۱-فرضیه های تحقیق. 9 ۷-۱-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها 10 ۱-۷-۱-روش تحقیق. 10 ۸-۱-روش گردآوری اطلاعات 10 ۱-۸-۱-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 11 ۹-۱-قلمرو زمانی تحقیق. 11 ۱۰-۱-قلمرو مکانی تحقیق. 11 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق ۱-۲- مقدمه. 13 ۲-۲- تعاریف تجارت الکترونیک. 13 ۲-۳- تاریخچه تجارت الکترونیک. 16 ۲-۴- تجارت الکترونیک از آغاز تا امروز. 17 ۲-۵- مزایا و معایب تجارت الکترونیک. 20 ۲-۶- بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک. 20 ۲-۷- مبانی نظری و شواهد تجربی تأثیر کلان اقتصادی تجارت الکترونیکی 21 ۲-۸- تجارت الکترونیکی و بیکاری 27 ۲-۹- بخش پولی و اثرات تجارت الکترونیکی 29 ۲-۱۰- تجارت الکترونیکی و تجارت بینالملل. 30 ۲-۱۱- تجارت الکترونیکی در جهان. 32 ۲-۱۲- انواع مدلهاى تجارت الکترونیکى 33 ۲-۱۳- تجارت الکترونیکی و روند رشد آتی آن. 35 ۲-۱۴- جایگاه تجارت الکترونیک در ایران. 37 ۲-۱۵- کندی تجارت الکترونیک در ایران. 37 ۲-۱۶- موانع بهکارگیری تجارت الکترونیک در ایران. 41 ۲-۱۷- راهبردهای تجارت الکترونیکی در ایران. 43 ۲-۱۸- مراحل اجرای تجارت الکترونیکی 44 ۱۹-۲۰-مزایای بهره گیری از تجارت الکترونیکی در توسعه صادرات 47 ۲۰-۲-مطالعات صورت گرفته پیرامون زیر ساخت های مورد نیاز جهت گسترش تجارت الکترونیکی 47 ۱-۲۰-۲-زیرساختار اطلاعاتی 48 ۲-۲۰-۲-زیرساختار حقوقی و قانونی 49 ۳-۲۰-۲-زیرساختار مالی 49 ۴-۲۰-۲-زیرساختار گمرکی تعرفه و مالیاتی 49 ۵-۲۰-۲- زیرساختار انسانی 50 ۲۱-۲- مفهوم صادرات براساس مدلهای تجارت بین الملل. 50 ۲۲-۲- اهمیت صادرات 53 ۲۳-۲- نقش دولت 54 ۲۴-۲- مدل های ورود به بازارهای رقابت جهانی 57 ۲۵-۲- ابزارهای مورد استفاده دولت برای حمایت از صادرات 58 ۲۶-۲- نهادهای تسهیل کننده صادرات 62 ۲۷-۲- سازمان توسعه تجارت 64 ۳۳-۲-رایزن بازرگانی 64 ۳۴-۲-مدل مفهومی تحقیق. 70 فصل سوم: روش تحقیق 3- 1-مقدمه. 72 3- 2- نوع تحقیق. 72 3-3- روشها و ابزار گردآوری اطلاعات 73 3-3-1-روش بررسی اسناد و مدارک 73 3-3-2-روش میدانی 73 3-4-مقیاسهای اندازهگیری متغیرها 73 3- 5- مقیاس اندازهگیری نگرشها 74 3-6-طرح تحقیق. 74 3-6-1. هدف مطالعه. 74 3-6-2. نوع مطالعه. 74 3-6-3-میزان دخالت محقق در پژوهش. 75 3-6-4- مکان بررسی: طبیعی و ساختگی 75 3-6-5-واحد تجزیه و تحلیل:افراد ، زوجها، گروه ها، سازمانها 75 3-6-6- افق زمانی: بررسی مقطعی در برابر بررسی دورهای 75 2-6-7-جامعه و نمونه آماری مورد پژوهش : 76 3-6-8-حجم نمونه آماری 76 3- 6- 10- روش تجزیه و تحلیل دادهها 76 3- 6- 11- روشها و فنون آماری مورد استفاده برای تجزیه وتحلیل مشاهدات 76 3-7- پایایی 77 3- 7- 1-ثبات سنجهها 79 3-7 -2 – سازگاری درونی سنجه ها 79 3-8 – روایی 79 3- 8- 1-روایی محتوا : 80 3- 8- 2- روائی وابسته به معیار : 80 3- 8- 3- روائی سازه ( مفهومی) : 80 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری 4-1- مقدمه. 82 4-2- بررسی ویژگیهای جمعیت شناختی 82 4-2-1 -جنسیت 82 4-2-2- تاهل. 83 4-2-3 – سن 84 4-2-4 -تحصیلات 85 4-4-آزمون فرضیات 88 4-4-1- آزمون فرضیه اول. 88 4-4-2 -آزمون فرضیه دوم. 89 4-4-3 -آزمون فرضیه سوم. 90 4-4-4 -آزمون فرضیه چهارم. 91 4-4-5 -آزمون فرضیه پنجم. 93 4-4-5 -آزمون فرضیه ششم. 94 4-4-6 -آزمون فرضیه هفتم تحقیق. 95 4-5-نتیجه آزمون فریدمن 96
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی در توسعه صادرات گلاب و عرقیات