فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1)مقدمه 3 1-2)بیان مساله: 4 1-3) اهمیت موضوع: 5 1-4)اهداف تحقیق 6 1-4-1)هدف اصلی 6 1-4-2) اهداف فرعی 6 1-5)فرضیه های تحقیق : 6 1-5-1)فرضیه اصلی: 6 1-5-2)فرضیه های فرعی: 6 ۱-6)روش تحقیق 7 1-7)روش گردآوری اطلاعات 7 1-7-1)روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 7 1-8)تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها: 7 1-8-1)تعاریف نظری: 7 1-8-2)تعاریف عملیاتی: 9 1-9) قلمرو تحقیق: 9 فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق 2-1)مقدمه: 11 2-1-1) مفاهیم 11 2-1-1-1) داده 11 2-1-1-2) اطلاعات 12 2-1-1-3) دانش 13 2-1-1-4) خرد 15 2-1-1-5 )سلسله مراتب دانش (هرم دانش) 15 2-1-1-6) کارکردهای دانش 17 2-1-2) مدیریت دانش: 18 2-1-2-1) تاریخچه و علل پیدایش مدیریت دانش 18 2-1-2-2) مفهوم مدیریت دانش 21 2-1-2-3) تعاریف مدیریت دانش از دیدگاه صاحبنظران: 23 2-1-2-4) اهمیت بکارگیری مدیریت دانش 25 2-1-2-5) منابع مدیریت دانش 26 2-1-2-6) اصول مدیریت دانش 26 2-1-2-7) قابلیت فرایندی مدیریت دانش 31 2-1-2-8)موفقیت بهره گیری از مدیریت دانش 32 2-1-2-9) مشکلات نبود مدیریت دانش 34 2-1-2-10) مدل های مدیریت دانش: 35 2-1-2-11)الگوی SECI فرآیند خلق و تبدیل دانش 36 2-1-2-12)الگوی فرآیند مدیریت دانش 37 2-1-2-13) عناصر مهم در چارچوب مدیریت دانش در بخش تولیدی: 38 2-1-2-14)مدیریت دانش در بخشهای دولتی و غیردولتی 39 2-1-2-15)اهمیت و ضرورت مدیریت دانش در سازمانهای دولتی 40 2-1-2-16) موافقان و مخالفان مدیریت دانش در سازما نهای دولتی 41 2-1-2-17)مدیریت دانش و خوشههای صنعتی 41 2-1-2-18)دسته بندی دانش مدار خوشه های صنعتی 42 2-1-2-19)عناصر بکارگیرنده و دگرگون کننده دانش در خوشه های صنعتی 43 2-1-2-20) مدیریت دانش در ارتباط با مشتری 43 2-2) سلامت سازمانی 45 2-2-1)مفهوم سلامت 45 2-2-2)سلامت سازمانی 45 2-2-3)مفهوم سلامت سازمانی: 46 2-2-3-1) اهمیت مقوله سلامت سازمانی: 46 2- 2-4)ابعاد سلامت سازمانی: 47 2-2-4-1) ابعاد دهگانه سلامت سازمانی از دیدگاه مایلز: 47 2-2-3-2) سطوح و ابعاد سلامت سازمانی ازدیدگاه (هوی و همکاران): 50 2-2-3-3) ابعاد سلامت سازمانی از دیدگاه لایدن و کلینگل: 50 2-2-3-4) سطوح وابعاد سلامت سازمانی از دیدگاه پارسونز: 52 2-2-4) مدل سیستماتیک شاخص های سلامت سازمان: 53 2-2-4-1)نگرش شاخص های ورودی 54 2-2-4-2)نگرش شاخص های فرآیندی 54 2-2-4-3)نگرش شاخص های خروجی 56 2-2-5) ویژگی های سازمان سالم و ناسالم: 57 2-2-5-1)ویژگی های سازمان سالم: 57 2-2-5-2)ویژگی های سازمان ناسالم 59 2-2-7)ارزیابی سلامت سازمانی: 62 2-2-7-1)وضعیت ناخوشی یا پریشانی: 62 2-2-7-2)منابع ناخوشی در سازمانها: 62 2-3)پیشینه تحقیق: 65 2-3-1) پیشینه تحقیقات داخلی 65 2-3-2) پیشینه تحقیقات خارجی 66 2-4) مدل مفهومی تحقیق 67 2-6) جمع بندی فصل 68 فصل سوم: روش تحقیق 3-1) مقدمه: 70 3-2) روش تحقیق : 70 3-3 ) ابزار گردآوری اطلاعات: 71 3-4) جامعه آماری : 72 3-5 ) روش نمونه گیری: 72 3-6 ) روایی و پایایی پرسشنامه: 74 3-6-1) آزمون پایایی پژوهش: 74 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری 4-1) مقدمه 77 4-2) بررسی توصیفی ویژگیهای جمعیت شناختی 77 4-2-1 )جنسیت 78 4-2-2) تاهل 79 4-2-3 )تحصیلات 80 4-2-4 ) سمت 81 4-3 ) آزمون فرضیات تحقیق 82 4-3-1) آزمون فرضیه فرعی اول 82 4-3-2 )آزمون فرضیه فرعی دوم 83 4-3-3) آزمون فرضیه فرعی سوم 84 4-3-4 )آزمون فرضیه فرعی چهارم 85 4-3-5) آزمون فرضیه اصلی پژوهش 86 4-4) یافته های جانبی تحقیق 87
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی : بررسی رابطه بین مدیریت دانش با سلامت سازمانی کارکنان