پایان نامه پول شویی بین المللی و آثار آن در تخریب بازار تجارت جهانی

 پایان نامه رشته حقوق  دانشگاه آزاد اسلامی دامغانعنوانپول شویی بین المللی و آثار آن در تخریب بازار تجارت جهانیبهار 1394 فهرست مطالبچکیده 1مقدمه 3الف- بیان مسئله: 3فصل اول : 9پول شویی و مفاهیم آن. 9. تاریخچه و خاستگاه اصطلاح پول شویی. 9 1. مفهوم پول شویی. 10 1. مفهوم پول کثیف 12 1. انواع پول. […]

پایان نامه مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانیگرایش مالیعنوان:مطالعه تاثیر فروش­گرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان                                                                                              صفحهچکیده 1فصل یکم: کلیات پژوهش مقدمه.3 بیان مساله .4 1-3) اهمیت موضوع پژوهش.61-4) اهداف پژوهش.61-5) فرضیه […]

دانلود پایان نامه با موضوع تجارت الکترونیکی

مزایای بهره گیری از تجارت الکترونیکی در توسعه صادراتبا توجه به اهمیت تجارت الکترونیکی در اقتصاد جهانی و رشد قابل ملاحظه آن،ضرورت استفاده از بازاریابی اینترنتی را در امر صادرات می توان به شرح زیر بیان نمود: ارتباط مستقیم میان خریدار و فروشنده بدون محدودیت زمانی و مکانی، دستیابی سریع به اطلاعات در حجم وسیع، […]

پایان نامه تعیین رابطه بین نفوذ سرمایه‌گذاران نهادی و کارایی بازار

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان  دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان: تعیین رابطه بین نفوذ سرمایه‌گذاران نهادی، شکاف قیمتی و کارایی بازار در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1393       فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مساله. 71-3 ضرورت و اهمیت تحقیق 61-4 اهداف […]

پایان نامه رابطه­ ی میان سرمایه­ ی فکری و ارزش بازار

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکده­ی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه­ میان سرمایه­ی فکری و ارزش بازار  و عملکرد مالیمهرماه 1390     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                             صفحهفصل اول :  کلیــات تحقیق1-1 – مقدمه                                                                                                                    21-2- تشریح و بیان موضوع                                                                                                  31-3- اهمیت و اهداف تحقیق                                                                                                51-4- سوال های اصلی تحقیق                                                                                               […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393       چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]

پایان نامه تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی      پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : بین المللعنوان:تاثیرات بالقوه ی جهت گیری بازار صادرکنندگان بر روابط تجاری بین المللی با تاکید برهمکاری، وابستگی، وارتباط ازراه دور زمستان 1393     چکیده: 1فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 41-3 اهمیت و ضرورت […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393     مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […]

پایان نامه پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد یزددانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.Sc)عنوان:بررسی و پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت همراه با رویکرد شبکه عصبی تابستان 1393     فهرست :فهرست مطالبعنوان                                                                                                           صفحهچکیده.6 فصل اول : چارچوب نظری تحقیق1-1-مقدمه:. 81-2 بیان مسأله تحقیق:. 91- 3 اهمیت تحقیق:. 91-4 اهداف تحقیق: […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91     فهرست مطالبعنوان                                                                                                     صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیه‌های تحقیق. […]

پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی   عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک )  بهار  1392     چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]

پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی   عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک )  بهار  1392     چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...