پایان نامه مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده مدیریت و حسابداری، حسابداریپایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: حسابداریعنوان:مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت و ارتباط آن با واحد مالی شهریور 1393     فهرست مطالبچکیده 1فصل اول. 2کلیات پژوهش 21-1 بیان مسأله. 31-2 اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3 اهداف پژوهش 51-3-1 هدف […]

پایان نامه تعیین رابطه بین فروش‌های نامتقارن و توان مالی شرکت‌ها 

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین فروش‌های نامتقارن و توان مالی شرکت‌ها  با نسبت سرمایه‌گذاری در موجودی‌ها در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران دی‌ماه 1393     فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4 بیان […]

پایان نامه اجرای حسابداری تعهدی برتصمیم گیری مدیران

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریگرایش حسابداری عنوانتاثیراجرای حسابداری تعهدی برتصمیم گیری و پاسخگویی مدیران دانشگاه های علوم پزشکی شمال غرب کشور تابستان 1393     فهرست مطالبفصل اول. 1کلیات پژوهش 11-1-مقدمه  11-2-مبنای تعهدی در گزارشگری مالی بخش عمومی دارای مزایای زیر است: 21-3-بیان مساله ،سوالات […]

پایان نامه ارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حسابداری  عنوانارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریورماه1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                 صفحه چکیده. ‌زفصل اول : کلیات تحقیق 1-1 مقدمه . 31-2- بیان موضوع. 51-3- اهمیت […]

پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین

 پایان نامه رشته  مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی  (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش  ویژه برند   ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393     فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]

پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش

 پایان نامه رشته  مدیریت واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین –  شعبه کاشان    بهار1393      فهرست منابع  فهرست منابع. ‌دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]

پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش

 پایان نامه رشته  مدیریت واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین –  شعبه کاشان    بهار1393      فهرست منابع  فهرست منابع. ‌دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت                             واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»  گرایش:  بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93      فهرست مطالبعنوان                                                                                                صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده                                                                                                 11-2- مقدمه                                                                                                  31-3-  بیان مسأله تحقیق                                                                                  41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق                                                                            51-5- اهدف […]

پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشگده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A  ))گرایش : داخلیعنوان:بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا ( زمستان ۱۳۹۱     فهرست مطالبعنوان                                                                                    صفحه چکیده//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////     1۱-۱ مقدمه/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////      2۲-۱ بیان مسئله/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////     2۳-۱ اهمیت مسئله//////////////////////////////////////////////////////////////////////////      3۴-۱ اهداف تحقیق//////////////////////////////////////////////////////////////////////////     5۵-۱ فرضیه […]

پایان نامه تصمیمات ساختار سرمایه مدیران شرکتهای فعال در بورس

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدیزدپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی    M.Aعنوان   :بررسی رابطه تصمیمات ساختار سرمایه مدیران شرکت های فعال در بورس اوراق بهادار تهران با تئوری های مربوط اسال تحصیلی 94-1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                       صفحه چکیده ———————————————————- 1فصل اول :کلیات تحقیق1-1-مقدمه——————————————————- 31-2-تشریح وبیان مساله———————————————- 31-3-ضرورت انجام تحقیق ——————————————- […]

پایان نامه شناسایی مولفه های اخلاق حرفه ای اسلامی مدیران آموزشی ورابطه آن با رضایت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بندرعباس

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات هرمزگان  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی  موضوع: شناسایی مولفه های اخلاق حرفه ای اسلامی مدیران آموزشی ورابطه آن با رضایت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بندرعباس  استاد مشاور : دکتر علی اکبر شیخی سال تحصیلی :1392 -1391 (در […]

پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیش­بینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین­الملل   عنوان پایان­ نامه: پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیش ­بینی فروش با بهره گرفتن از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون(مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع مس ایران) […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...