پایان نامه در مورد مراجعه مجدد مشتریان
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی داخلی : رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانک ملت
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی با عنوان : رابطه بین مزایا و هزینه های درک شده و مراجعه مجدد مشتریان بانک ملت در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […]
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه: تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی وعلوم […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران) زمستان 1390 فهرست مطالب: فصل […]
پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن سال تحصیلی 1394-1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده فارسی 1 فصل اول: کلیات پژوهش 1-1 – مقدمه 2 1-2 […]
پایان نامه ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوین
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (گرایش مدیریت ورزشی) عنوان: ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوین بهمن ماه 1393 چکیده هدف این پژوهش بررسی ارتباط بین مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی (M.A) گرایش تحول عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل کیفیت خدمات در حفظ و جذب مشتریان بانک کشاورزی شهرستان کاشان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده .1 فصل اول: کلیات پژوهش. .2 1-1- مقدمه. .3 1-2- […]
پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه پاسارگاد در شهرستان اصفهان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A رشته : مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه پاسارگاد در شهرستان اصفهان استاد مشاور: دکتر سیامک کورنگ بهشتی تیرماه 1392 فهرست مطالب عنوان […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر اصغر مشبکی فهرست : فصل اول : 1 1- 1 مقدمه : 2 1-2سابقه و ضرورت انجام تحقیق : 4 1-3فرضیه ها […]
پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت) استاد راهنما: دکتر سید محمود شبگو […]
پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند و تجانس بر وفاداری مشتریان با توجه به متغیر تعدیل گر جنسیت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه گیلان گروه مدیریت گرایش بازاریابی بررسی تأثیر شخصیت برند و تجانس بر وفاداری مشتریان با توجه به متغیر تعدیل گر جنسیت استاد مشاور: دکتر اکبری شهریور 1394 عنوان.صفحه فصل اول کلیات تحقیق 1-1) مقدّمه. 2 1-2) بیان مسأله. 2 1-3) مدل مفهومی و متغیرهای تحقیق 5 1-4) اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوندپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل )موضوع :اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدداستاد مشاور: دکتر رضا قنبر زادهشهریور 1393 چکیده در بازار پرازدحامی که شاهد فعالیت برندهای متعددی از گوشی تلفن […]
پایان نامه مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان (تحلیل مقایسه ای میان بانک های دولتی و خصوصی)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرسدانشکده مدیریت و اقتصادپایان نامه دوره کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی بین الملل)مطالعه و بررسی عوامل موثر بر تمایلات رفتاری مشتریان)تحلیل مقایسه ای میان بانک های دولتی و خصوصی( پائیز 1392 چکیدهتمایلات رفتاری مصرف کنندگان یک شاخص مناسب برای سنجش رفتارهای ذاتی و معنوی می باشد و با وجود اینکه در […]
پایان نامه شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و بررسی تاثیر آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت اجراییپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی ، گرایش مدیریت استراتژیک عنوان : شناسایی نیازها وانتظارات مشتریان هدف بانک سپه استان قزوین و بررسی تاثیر آنها بر رضایت و نتایج رفتاری آنان تابستان 1394 فهرست مطالب1-1 مقدمه. 32-1 بیان مساله. 43-1 چارچوب نظری […]