پایان نامه درباره استراتژی فروش خدمات
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر براستراتژی فروش خدمات تلفن همراه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه پیام نورواحد دماوند برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت MBA عنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر براستراتژی فروش خدمات تلفن همراه خرداد 1394 فهرست مطالب مقدمه. 1فصل اول کلیات تحقیق 31-1-مقدمه. 42-1- بیان مسأله. 43-1- اهمیت و ضرورت تحقیق 54-1- اهداف تحقیق 65-1 – سوالات تحقیق 61-5-1- سؤالات اصلی تحقیق 62-5-1 سؤالات فرعی تحقیق: […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان) بهار 1394 فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […]
پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشگده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A ))گرایش : داخلیعنوان:بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا ( زمستان ۱۳۹۱ فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 1۱-۱ مقدمه///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 2۲-۱ بیان مسئله///////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 2۳-۱ اهمیت مسئله////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 3۴-۱ اهداف تحقیق////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 5۵-۱ فرضیه […]
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]
پایان نامه رابطه یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسیارشد مدیریت بازرگانی (M.A)گرایش بین المللعنوان :بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتیمطالعه موردی (شرکت ایران خودرو) تابستان – 1392 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده: 1مقدمه: . 2فصل اول: کلیات پژوهش . 41-1 مقدمه: 51-2 بیان مسئله: 51-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 فرضیه […]
پایان نامه بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نراقدانشکدهی علوم انسانی رساله جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی -گرایش بازاریابی « بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر حفظ، نگهداری و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای پخش و توزیع»-(مطالعه موردی: شرکت پخش البرز) “Evaluation of Customer Relationship Management Strategy (CRM) to Preserve, Protect and Enhance Loyalty of Customers […]
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمساردانشکده علوم انسانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته مدیریت آموزشی عنوان :بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال) اردیبهشت 1393 فهرست مطالبچکیده پژوهش : لفصل اول : کلیات پژوهش. 2مقدمه. 31-1- بیان مساله. 51-2-اهمیت و ضروت تحقیق : 61-3- اهداف […]
پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]
پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی تیرماه 1393 چکیده پژوهش حاضر با هدف “بررسی مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی( بانک ها و شرکت های بیمه […]
پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت سال تحصیلی : 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده […]
پایان نامه بررسی استراتژی های مختلف اکتساب تکنولوژی و الویت بندی آن ها با استفاده از تکنیک ANP
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علوم اقتصادی دانشکده مدیریت نهادهای اقتصادی پایان نامه رشته MBA گرایش مدیریت تکنولوژی بررسی استراتژی های مختلف اکتساب تکنولوژی و الویت بندی آن ها با بهره گرفتن از تکنیک ANP در سازمان ها: مورد مطالعاتی در شرکت برید سامانه نوین