پایان نامه کنترل مدیریت فروش
پایان نامه بررسی تأثیر مؤلفه های کنترل مدیریت فروش در گرایش به کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان بخش فروش فروشگاه های زنجیره ای اتکا
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش داخلی عنوان: بررسی تأثیر مؤلفه های کنترل مدیریت فروش در گرایش به کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان بخش فروش فروشگاه های زنجیره ای اتکا و رفاه شهر کرمانشاه […]
پایان نامه مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهدانشکده مدیریت و حسابداری، حسابداریپایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: حسابداریعنوان:مدیریت واقعی سود در بخش فروش شرکت و ارتباط آن با واحد مالی شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول. 2کلیات پژوهش 21-1 بیان مسأله. 31-2 اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3 اهداف پژوهش 51-3-1 هدف […]
پایان نامه مدیریت سود و شرکت های دارای بحران مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهرانپردیس بین المللی کیش مدیریت سود و شرکت های دارای بحران مالی شهریور ماه 1393 فهرست مطالبفصل اول:کلیات تحقیق1 مقدمه2 مساله اصلی تحقیق2 تشریح و بیان موضوع2 ضرورت انجام تحقیق3 سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته3 فرضیه تحقیق4 اهداف اصلی از انجام تحقیق5 نتایج مورد انتظار از انجام تحقیق6 روش […]
پایان نامه تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها با نسبت سرمایهگذاری در موجودیها در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران دیماه 1393 فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4 بیان […]
پایان نامه تعیین رابطه بین عدمتقارن اطلاعاتی و مدیریت سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین عدمتقارن اطلاعاتی و مدیریت سود در صندوقهای مشترک سرمایهگذاری شهریورماه 1393 فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع و ابعاد آن. 41-3 ضرورت و اهمیت تحقیق 51-4 بیان مساله. 61-5 اهداف تحقیق 81-6 سوالات تحقیق […]
پایان نامه تاثیر خصوصی سازی بر کاربرد ابزارهای حسابداری مدیریت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرماندانشکده حسابداری، گروه حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری عنوان:بررسی تاثیر خصوصی سازی بر کاربرد ابزارهای حسابداری مدیریت و عملکرد شرکت ملی صنایع بهار 1393 چکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 41-4 اهداف تحقیق 51-5 چارچوب نظری تحقیق […]
پایان نامه ارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حسابداری عنوانارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریورماه1393 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده. زفصل اول : کلیات تحقیق 1-1 مقدمه . 31-2- بیان موضوع. 51-3- اهمیت […]
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان :مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای هواپیمایی ترکیش و ایرانایر در شهر کرمانشاه در سال 92) خرداد1393 فهرست […]
پایان نامه زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاهگروه مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان:زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد و بهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه زمستان 1393 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش. 21-1مقدمه. 31-2بیان مسئله. 51-3اهمیت و ضرورت پژوهش. 71-4اهداف پژوهش. 101-4-1 […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق پایان نامه تحصیلیپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان:تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در شرکت متروی تهران سال تحصیلی 93-92 فهرست مطالبفصل اول:کلیاتمقدمه: 21-1.بیان مساله: 31-2.اهمیت و ضرورت پژوهش 41-3.فرضیه های پژوهش:. 61-4.اهداف پژوهش 71-5.تعریف متغیرهای پژوهش:. 7فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق2-1.تعریف مدیریت […]
پایان نامه رابطه بین مدیریت سرمایه در گردش با مدیریت نقدینگی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی ( M . A)عنوان:بررسی رابطه بین مدیریت سرمایه در گردش با مدیریت نقدینگی تحت شرایط محدودیت مالی در بین شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار بهمن 1393 فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه.31-2 بیان […]
پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “MA”مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابیعنوان:“ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریدر شعب بانک پارسیان استان قم با بهره گرفتن از کارت امتیازی متوازن” تابستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل 1. کلیات تحقیق 1-1. مقدمه . 31-2. بیان […]
پایان نامه اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعیگروه اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته ی مدیریت بازرگانیگرایش بازرگانی بین الملل عنوان فارسیاثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتیناشهریور 1391 فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق1-1. مقدمه 21-2. بیان مسئله 21-3. اهمیت مسئله 51-4. سئوال […]