ناصحی وحق بیان
۱۳۸۷
بیمه گذاران زیان دیده بیمه اتومبیل در شهر تهران
دسترسی،سادگی،مبلغ پرداختی،برخورد کارکنان،رضایت
بیمه گذاران از تمامی عوامل عملکردی رضایت دارندومبلغ خسارت پرداختی شرکت، بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان دارد.
سید جوادین و دیگران
۱۳۸۸
مودیان مالیاتی حاضر در اداره کل امور مالیاتی
کارکنان، قانون، فرهنگ، ارتباطات، انتظارات، رضایت
شاخص ها و مؤلفه ها دارای میانگین بالاتر از ۳ باشد ، سازمان از توانمندی لازم جهت رضایتمندی مؤدیان برخوردار است ، چنانچه این شاخص ها ، میانگین کمتر از ۳ را دارا باشد ، سازمان از توانمندی لازم جهت رضایتمندی مؤدیان مالیاتی برخوردار نیست.
میر فخرالدینی ودیگران
۱۳۸۸
دانشجوبان استفاده کننده از امکانات کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد در شش ماهه دوم سال ۱۳۸۷
ابعاد کیفیت خدمات، خدمات درک شده ، خدمات مورد انتظار، کیفیت خدمات ادراک شده
توانایی شبکه عصبی در پیش بینی کیفیت خدمات که به مدیران سازمانهای خدماتی بخصوص مسئولان کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در تصمیم گیری کمک می کند.
میرغفوری ودیگران
۱۳۸۸
۶۰ نفر از مهمانان هتل ها
لایه ورودی : مولفه های سنجش کیفیت خدمات (امنیت، اغذیه، کارکنان، سیستم اداری و پذیرش، اتاق ها و فضای داخلی هتل، محل هتل و فضای پیرامونی آن، امکانات تفریحی و رفاهی) لایه خروجی : ارزیابی کلی از خدمات
شبکه های عصبی مصنوعی با بهره گرفتن از داده ها جمع آوری شده توسط مدل سروکوآل وزنی نسبت به مدلهای دیگر ، با دقت بیشتری قادر به ارزیابی کیفیت خدمات و پیش بینی رضایتمندی مشتریان است.
رادفر و دیگران
۱۳۸۹
استفاده کنندگان از خدمات ارائه شده توسط دستگاه های خودپرداز (ATM) شعبات بانک صادرات در سطح شهر تهران در شش ماهه اول سال ۱۳۸۸
شاخص های رضایت (سرعت، مطلوبیت مکانی، تنوع خدمات، سهولت دسترسی، استفاده ، صحت، کنترل بازخور، قابلیت اعتماد، آگاهی مشتریان) انتظارات مشتری، استنباط مشتری، رضایت مشتری
چنانچه انتظارات مشتریان از شاخص های مربوط به بانک و شاخصهای مربوط به مشتری خیلی زیاد باشد، آنگاه انتظارات مشتری از رضایت خیلی زیاداست .
اگر ادراک مشتریان از شاخصهای مربوط به بانک و شاخصهای مربوط به مشتری متوسط باشد، آنگاه ادراک مشتری از رضایت متوسط است.
حقیقی و دیگران
۱۳۸۹
۱۲۰ مشتری مرد و ۱۲۰ مشتری زن سه بانک دولتی کشور
کیفیت خدمات، جنسیت، رضایت
شبکه عصبی قابلیت بسیار بالایی برای پیش بینی میزان رضایت کلیه مشتریان بانک دارد. اهمیت جنبه های مختلف کیفیت خدمات بانک برای مشتریان زن و مرد متفاوت است.
تقی زاده و زینلی کرمانی
۱۳۹۰
۱۰۰ نفر از مدیران شرکت های قطعه سازی خودرو در آذربایجان شرقی
لایه ورودی (اعتماد، ارتباط، اثرگذاری، زندگی، فعالیت، مشارکت، همکاری، انسجام) لایه خروجی : رضایت مشتری
بین سرمایه اجتماعی و رضایت مشتری رابطه معناداری وجود دارد.
نوربخش و دیگران