پایان نامه مزیت رقابتی جذب مشتریان
پایان نامه تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیما دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی گروه علوم انسانی عنوان پایان نامه: تحلیل و بررسی نقش بازاریابی سبز در مزیت رقابتی جذب مشتریان (مورد مطالعه : شرکت های شهرک صنعتی رجه بابل) شهریور 94 (در فایل […]
پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی بینالملل عنوان: رتبه بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان 1393 فهرست مطالب فهرست مطالب. زفهرست جداول. کفهرست اشکال. لچکیده 11- کلیات پژوهش 31-1- مقدمه. 31-2- بیان مسئله. […]
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393 مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […]
پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامهی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش 21-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش 51-4 […]
پایان نامه رابطه یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسیارشد مدیریت بازرگانی (M.A)گرایش بین المللعنوان :بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی، استراتژی رقابتی و عملکرد صادراتیمطالعه موردی (شرکت ایران خودرو) تابستان – 1392 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده: 1مقدمه: . 2فصل اول: کلیات پژوهش . 41-1 مقدمه: 51-2 بیان مسئله: 51-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه بررسی تاثیر حافظه سازمانی و یادگیری سازمانی بر مزیت رقابتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته مدیریت بازرگانی، گرایش تحول عنوانبررسی تاثیر حافظه سازمانی و یادگیری سازمانی بر مزیت رقابتی سازمان ها در شعب بانک ملی در استان گیلان زمستان 92 فهرست. صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات. […]
پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق عنوان:بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE تابستان1392 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات1-1 بیان مسئله. 31-2 تشریح و بیان موضوع. 51-3 ضرورت انجام تحقیق. 61-4 اهداف، فرضیه ها و مدل مفهومی تحقیق. 81-4-1- هدف اصلی […]
پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مالی عنوان :« ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران» زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول : کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 31-2- طرح […]
پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی تیرماه 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده پژوهش حاضر با هدف […]
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامهی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان) استاد مشاور: دکتر آرش شاهین مهر ماه 1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]
پایان نامه بررسی رابطه مشتری مداری با جذب سپرده در بانک رفاه کارگران استان خوزستان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی M.A گرایش : نیروی انسانی موضوع: بررسی رابطه مشتری مداری با جذب سپرده در بانک رفاه کارگران استان خوزستان استاد مشاور: دکتر حضرتی سال تحصیلی:1391-1392 (در […]
پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو سال تحصیلی 1393-1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) فهرست مطالب عنوان صفحه […]
پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان پایان نامه: شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت) زمستان 1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]
پایان نامه بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت واحد یزد عنوان تحقیق بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر کارکنان و مشتریان بانک پارسیان حوزه 59 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]