۴-۱-۳ آمارتوصیفی متغیرخلق وکسب دانش ………………………………………………………………………….۸۴
۴-۱-۴ آمارتوصیفی متغیرتسهیم وانتشاردانش ………………………………………………………………………..۸۶
۴-۱-۵ آمارتوصیفی متغیربهره برداری وکاربرددانش………………………………………………………………۸۷
۴-۱-۶ آمارتوصیفی متغیرفرآینددانش …………………………………………………………………………………۸۸
۴-۱-۷ آمارتوصیفی متغیردانش ضمنی ………………………………………………………………………………..۸۹
یازده
۴-۱-۸ آمارتوصیفی متغیردانش صریح ………………………………………………………………………………..۹۱
۴-۱-۹ آمارتوصیفی متغیرمحتوای دانش ……………………………………………………………………………..۹۲
۴-۱-۱۰ آمارتوصیفی متغیروابسته ارتباطات سازمانی………………………………………………………………..۹۳
۴-۱-۱۱ مقایسه کلی ………………………………………………………………………………………………………..۹۵
بخش دوم :آزمون فرضیه ها
۴-۲-۱ آزمون همبستگی خلق وکسب دانش باارتباطات سازمانی …………………………………………..۱۰۰
۴-۲-۲ آزمون همبستگی تسهیم وانتشاردانش باارتباطات سازمانی ……………………………………………۱۰۱
۴-۲-۳ ازمون همبستگی بهره برداری وکاربرددانش باارتباطات سازمانی …………………………………..۱۰۲
۴-۲-۴ آزمون همبستگی فراینددانش باارتباطات سازمانی ………………………………………………………۱۰۳
۴-۲-۵ ازمون همبستگی دانش ضمنی باارتباطات سازمانی …………………………………………………….۱۰۳
۴-۲-۶ آزمون همبستگی دانش صریح باارتباطات سازمانی …………………………………………………… ۱۰۳
۴-۲-۷ ازمون همبستگی محتوای دانش باارتباطات سازمانی ……………………………………………………۱۰۳
۴-۲-۸ مقایسه کلی وجمع بندی ……………………………………………………………………………………….۱۰۴
۴-۲-۹ ازمون تعیین رتبه متغیرهای تاثیرگذاربرارتباطات سازمانی …………………………………………….۱۰۵
فصل پنجم :بحث ونتیجه گیری
۵-۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………۱۰۹
۵-۲ نتیجه گیری ازپژوهش ………………………………………………………………………………………………۱۱۰
۵-۳ پیشنهادات اجرایی ……………………………………………………………………………………………………۱۱۳
۵-۴ پیشنهادات برای تحقیقات آینده …………………………………………………………………………………..۱۱۴
۵-۵ محدودیت های تحقیق ………………………………………………………………………………………………۱۱۴
منابع ومآخذ
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۵
منابع لاتین ……………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۷
دوازده
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۲-۱)کاربردانواع مختلف دانش درساختار۵گانه منیزبرگ………………………………………………۱۸
جدول (۲-۲)مولفه های مدیریت دانش ………………………………………………………………………………..۳۱
جدول (۲-۳)تبدیل دانش بین شکلهای نهان وآشکارآن …………………………………………………………..۴۸
جدول (۲-۴)فهرست ابزارهایی که درمراحل گوناگون……………………………………………………………..۵۲
جدول (۲-۵) حوزه های کاروسطوح گوناگون دانش ………………………………………………………………۵۲
جدول (۲-۶) رسانه های ارتباطی ومیزان غنای آنها ………………………………………………………………….۶۰
جدول (۲-۷) تعدادکارکنان مدیریت شعب ایلام به تفکیک جنسیت وتحصیلات ………………………….۷۲
جدول (۳-۱) جامعه آماری ونمونه آماری شعب بانک مسکن ایلام …………………………………………….۷۵
جدول (۳-۲) حجم نمونه آماری تحقیق …………………………………………………………………………………۷۶
جدول (۴-۱)نمونه اماری به تفکیک سطوح مدیریتی ……………………………………………………………….۸۱
جدول (۴-۲) اندازه حجم نمونه به تفکیک جنسیت ومدارک علمی ودانشگاهی ……………………………۸۲
جدول (۴-۳) نمونه اماری به تفکیک سن ………………………………………………………………………………۸۳
جدول (۴-۴) نمونه آماری به تفکیک سابقه خدمت …………………………………………………………………۸۳
جدول (۴-۵) توصیف فراوانی نمرات مولفه خلق وکسب دانش…………………………………………………..۸۴
جدول (۴-۶) توصیف داده های مولفه خلق وکسب دانش …………………………………………………………۸۵
ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی در مورد رابطه بین مدیریت دانش و ارتباطات سازمانی مطالعه موردی بانک مسکن استان ایلام- ...