۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۹- نظر شما در مورد پارکینگ و دسترسی به آن در این مرکز خرید چیست ؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۰-آیا شما از اقدامات این مرکز خرید جهت حمایت از جامعه محلی و جهانی اطلاع دارید؟ اگر اطلاع دارید آن را چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۱- اقدامات این مرکز خرید برای حمایت از مدارس موجود در این منطقه چگونه است ؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۲- حمایت این مرکز خرید برای ایجاد شرایط بهتر کاری( در صنایع محلی و صنایع جهانی )را چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۳- تلاش این مراکز خرید را برای حفظ محیط زیست چگونه ارزیابی می کنید ؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۴- حمایت این مرکز خرید از وقایع ورزشی ،ملی و فرهنگی (در سطح ملی و جهانی ) چگونه است؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۵- تلاش این مراکز خرید به منظور کمک به مردم نیازمند (در سطح محلی و جهانی) را چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۶- تلاش مرکز خرید در برآوردن نیاز های اقتصادی جامعه و کالاها و خدمات مورد نیاز آنان را چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۷- شفاف بودن اقدامات مرکز خرید در کارها ودر مواجه با مردم، برای کسب اعتماد بیشتر را چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۸- کنترل و نظارت در مرکز خرید را چگونه ارزیابی می کنید ؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۱۹- تلاش مراکز خرید در زمینه استخدام نیروی کار محلی را چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۰- عملکرد مراکز خرید برای دوری از فساد و کسب اعتماد بیشتر را چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۱- امروزه مشتریان و مصرف کنندگان به احترام نیاز دارندو توجه به این امر موجب تحقق اصل مشتری مداری میشود، نقش مرکز خرید را درتحقق این امر چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۲- نظر شما در مورد میزان صداقت درعملکرد مرکز خرید به منظور عملکرد بهتر کارکنان و مردم چیست ؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۳- میزان توجه مرکز خرید به مردم نیازمند کشورهای مختلف چگونه است ؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۴- میزان توجه به کارکنان فروشگاه ها از نظر حقوقی چگونه است؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۵- نظر شما در مورد ایمنی در فروشگاه های این مرکز خرید چیست ؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۶- نظر شما در مورد رعایت بهداشت در مرکز خرید چیست؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۷- نظر شما در مورد عدم تبعیض قومی در مراکز خرید چیست؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۸- نظر شما در مورد عدم تبعیض جنسیتی در مراکز خرید چیست؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۲۹- عملکرد مرکز خرید از نظر قانون مداری چگونه است؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۳۰- نقش مراکز خرید در ارتقاء کیفیت زندگی مصرف کنندگان را چگونه ارزیابی می کنید؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۳۱- نقش مراکز خرید در مورد سلامت محیط زیست چگونه است ؟
۱- خیلی ضعیف ۲- ضعیف ÿ ۳- متوسط ۴- خوب ÿ ۵- خیلی خوب
۳۲- نقش مراکز خرید را در جهت رفاه عمومی جامعه چگونه ارزیابی می کنید؟
منابع تحقیقاتی برای نگارش مقاله بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید ...