پایان نامه با موضوع ارزش افزوده بازار
پایان نامه تعیین رابطه سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در بورس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دی 1393 فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1- مقدمه 2 1-2- موضوع […]
پایان نامه تاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهام
پایان نامه رشته مدیریتدانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقعنوانتاثیر رقابت در بازار محصول بر ارزش افزوده سهام شرکت های خودرو ساز پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانپاییز 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 تاریخچه مطالعاتی 31-3 بیان مسئله. 61-4 فرضیههای تحقیق 81-5 اهداف تحقیق 81-5-1 اهداف علمی 81-5-2 اهداف کاربردی 91-6 اهمیت […]
پایان نامه بررسی تأثیر ارزش افزوده اقتصادی در مقایسه با سود هر سهم بر ارزش بازار سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغانگروه حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد حسابداری(M.SC)موضوعبررسی تأثیر ارزش افزوده اقتصادی در مقایسه با سود هر سهم بر ارزش بازار سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بهار94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده اقتصادی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداریپایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین سرمایه فکری و ارزش افزوده اقتصادی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریور 1393 فهرست مطالب عنوانفصل اول:کلیات تحقیق شماره صفحه 1-1- مقدمه 1 1-2- موضوع […]
پایان نامه تعیین رابطه بین ارزش افزوده اقتصادی و سرمایه در گردش
پایان نامه رشته مدیریت (واحد کاشان)دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه حسابداری پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری عنوان:تعیین رابطه بین ارزش افزوده اقتصادی و سرمایه در گردش در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تابستان 1393 چکیده1فصل اول: کلیات تحقیق21-1)مقدمه.32-1)بیان موضوع33-1)اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق.54-1)بیان مسئله تحقیق.65-1)اهداف تحقیق86-1) سوالات تحقیق87-1) […]
پایان نامه رابطه ی میان سرمایه ی فکری و ارزش بازار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکدهی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه میان سرمایهی فکری و ارزش بازار و عملکرد مالیمهرماه 1390 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیــات تحقیق1-1 – مقدمه 21-2- تشریح و بیان موضوع 31-3- اهمیت و اهداف تحقیق 51-4- سوال های اصلی تحقیق […]
پایان نامه آزمون محتوای فزاینده اطلاعاتی اجزای ارزش افزوده اقتصادی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیدانشگاه آزاد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداریعنوان:آزمون محتوای فزاینده اطلاعاتی اجزای تشکیل دهنده ارزش افزوده اقتصادی و تأثیر آنها بر بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران پاییز 90 عنوان فهرست صفحهفصل اول:کلیات تحقیق1-1مقدمه 21-2تشریح و بیان موضوع .21-3 ضرورت و اهمیت تحقیق.31-4 تعین مساله […]
پایان نامه ارزیابی تاثیر ارزش افزوده اقتصادی بر بازده داریی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری گرایش محضعنوان ارزیابی تاثیر ارزش افزوده اقتصادی بر بازده دارییو بازده حقوق صاحبان سهام ماه وسال تابستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 پیش گفتار22-1 تعریف موضوع33-1 اهمیت و […]
پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ایلام) استاد مشاور: دکتر یاسان الله پوراشرف شهریور 93 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
پایان نامه پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری
ر پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه تربیت بدنی و مدیریت ورزشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) گرایش: مدیریت ورزشی عنوان: پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری استاد راهنما: دکتر یونس محمد زاده […]
پایان نامه یکپارچه سازی زنجیره تأمین و جهتگیری بازار و اثرات آنان بر عملکرد شرکت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین المللی عنوان یکپارچهسازی زنجیره تأمین و جهتگیری بازار و اثرات آنان بر عملکرد شرکت (شواهدی از شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز) […]
پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با استفاده از الگوی بازاریابی اجتماعی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) عنوان: «بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با بهره گرفتن از الگوی بازاریابی اجتماعی» تابستان 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]
پایان نامه بررسی تأثیر بازارگرایی بر چابکی اسراتژیک با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تأثیر بازارگرایی بر چابکی اسراتژیک با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: صنعت دارو) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل شهریور1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]
پایان نامه ارایه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش ارائه مدل سنجش عوامل تاثیرگذاری بر توسعه بازار صنایع دستی (هنر قلم زنی) در استان تهران پایان نامه برای دریافت پایان نامه درجه کارشناسی ارشد کارشناس ارشد MBA بهمن 1392 (در فایل دانلودی نام […]