بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول-کلیات پژوهش 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان مسئله (تعریف موضوع، اهمیت و ضرورت پژوهش) 3 1-3- اهداف پژوهش. 8 1-4- مولفه های تحقیق. 8 1-5- سؤالات پژوهش. 9 1-5-1- بررسی وضعیت رضایت خدمتگیرندگان از نحوه ارائه خدمات 9 1-6- روش تحقیق. 9 1-7- قلمرو مکانی تحقیق. 10 1-8- قلمرو زمانی تحقیق. 10 1-9- جامعۀ آماری. 10 1- 10- ابزار گردآوری داده ها در تحقیق. 11 1-10-1- منابع کتابخانهای. 11 1-10-2- پرسشنامه 12 1-11 روش تحلیل داده ها 12 1-12- محدودیت های تحقیق. 12 1-13- ساختار تحقیق. 13 1-14- واژه های کلیدی. 13 فصل دوم-پیشینه و ادبیات نظری پژوهش 1-2- پیشینه تحقیق و مبانی تجربی. 15 1-1-2- برخی مطالعات انجام شده در مورد سنجش رضایت خدمتگیرندگان در داخل کشور 15 2-1-2- برخی مطالعات انجام شده با روش پاراسورامان در خارج کشور 19 3-1-2- جمعبندی و نقد و بررسی پیشینه تحقیق و مبانی تجربی. 21 2-2- ادبیات و مبانی نظری پژوهش. 26 1-2-2- مدلهای شکلگیری رضایتمندی مشتری. 27 1-1-2-2- مدل اولیه شکلگیری رضایتمندی مشتری. 27 2-1-2-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی. 28 3-1-2-2- مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 29 4-1-2-2- مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29 2-2-2- تئوری ارزش 30 3-2-2- الگوی خدمترسانی جامعی برای خدمتگیرندگان. 33 4-2-2-سیستم ارائه ارزش به مشتری. 34 3-2- مدل تحلیلی پژوهش. 35 فصل سوم-روششناسی پژوهش 1-3- روش پژوهش. 41 2-3- جامعه آماری پژوهش. 41 3-3- حجم نمونه و شیوه نمونهگیری. 43 4-3- ابزار گردآوری دادهها 45 1-4-3- منابع کتابخانهای. 45 2-4-3- پرسشنامه: 46 1-2-4-3- بررسی میزان رضایتمندی خدمتگیرندگان از انواع خدمات ارائه شده 47 2-2-4-3- سنجش میزان رضایتمندی خدمتگیرندگان از نحوه ارائه خدمات مبتنی بر متغیرها 50 3-2-4-3- مشخصات جمعیتشناختی پاسخگویان. 51 5-3- تعاریف مفاهیم و متغیرهای پژوهش. 54 1-5-3- سنجش. 54 2-5-3- رضایتمندی. 54 3-5-3- کیفیت 54 4-5-3- خدمت 54 5-5-3- خدمتگیرنده 55 6-5-3- مؤلفههای زیرمجموعه روش پاراسورامان. 55 7-5-3- سازمان. 56 8-5-3- بنیاد شهید و امور ایثارگران. 56 9-5-3- جامعه هدف 56 6-3- فرایند اجرای پژوهش. 57 7-3- قلمرو تحقیق. 58 8-3- نحوه تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش. 59 1-8-3- سنجش رضایت خدمتگیرندگان از خدمات ارائه شده و قابل ارائه در بنیاد شهید. 59 2-8-3- بررسی وضعیت رضایت خدمتگیرندگان از نحوه ارائه خدمات 59 فصل چهارم-تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش 1-4- توصیف ویژگیهای فردی و جمعیتشناختی پاسخگویان. 63 1-1-4- نوع خانواده 64 2-1-4- نوع خانواده شاهد. 65 3-1-4- درصد جانبازی. 66 4-1-4- جنسیت 66 5-1-4- بازه سنی. 67 6-1-4- وضعیت تاهل. 69 7-1-4- تعداد اعضای خانواده 69 8-1-4- میزان تحصیلات 70 9-1-4- وضعیت مسکن. 72 2-4 هدف کلی. 73 3-4- فرضیه اصلی: 73 1-3-4- فرضیات فرعی: 73 4-4 روش تحقیق. 74 1-4-4 جامعه آماری نمونه و حجم نمونه: 75 2-4-4روایی و پایایی ابزار سنجش. 75 3-4-4بررسی فرضیه اصلی. 76 1-3-4-4آزمون فرضیه فرعی اول: 76 2-3-4-4آزمون فرضیه فرعی دوم 78 3-3-4-4آزمون فرضیه فرعی سوم 79 4-3-4-4آزمون فرضیه فرعی چهارم 80 5-3-4-4آزمون فرضیه فرعی پنجم. 81 6-3-4-4آزمون فرضیه فرعی ششم. 82 7-3-4-4آزمون فرضیه فرعی هفتم. 84 4-4 بحث و نتیجه گیری. 87 منابع و مآخذ: 89 پیوستها: 93 چکیده انگلیسی132 چکیده رضایتمندی عبارتست از احساس مطلوبی که به شخص پس از برآورده شدن نیازها و انتظاراتش دست میدهد. به عبارت دیگر، رضایتمندی خدمتگیرنده یک ارزیابی توسط خدمتگیرندگان بعد از
دانلود پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی وضعیت رضایتمندی جامعه هدف از خدمات ارائه شده در بنیاد شهید