پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  عنوان:بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE تابستان1392      فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات1-1 بیان مسئله. 31-2 تشریح و بیان موضوع. 51-3 ضرورت انجام تحقیق. 61-4 اهداف، فرضیه ها و مدل مفهومی تحقیق. 81-4-1- هدف اصلی […]

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش)   عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید   دی 1393     چکیده                                                             […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور    پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی  عنوان: رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو (مطالعه­­ی موردی: مصرف کنندگان منسوجات با الیاف نانویی) استاد  مشاور: دکتر احمد زنده دل بهمن ماه 1391 فهرست مندرجات فصل اول کلیات تحقیق 1 1-1) […]

پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان‌نامه دوره‌ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بین‌الملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 چکیده با وجود رو به افزایش بودن تعداد بحران محصولات، شرکت‌ها اغلب آمادگی مدیریت استراتژیک این بحران‌ها را […]

پایان نامه  تأثیر عوامل فرهنگی, فردی و محیطی بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاه‌های زنجیره­ای شهروند

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد, مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان  تأثیر عوامل فرهنگی, فردی و محیطی بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاه‌های زنجیره­ای شهروند: نقش واسطه­ای عامل روحی – روانی بر عامل محیطی  استاد مشاور دکتر محمد فاریابی […]

پایان نامه بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان

 پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق  دانشکده مدیریت و مدیریت بازاریابی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد M.A بازاریابی عنوان: بررسی رابطه میان بسته بندی و رفتار خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: محصولات آرایشی بهداشتی سینره) استاد مشاور: خانم دکتر فتانه علیزاده مشکانی فهرست مطالب  عنوان                                                                                                       صفحه چکیده .1 مقدمه.2 فصل اول : کلیات […]

پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با استفاده از تحلیل فازی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی در استان مازندران با بهره گرفتن از تحلیل فازی استاد مشاور دکتر میلاد جاسمی زرگانی تابستان 1393 فهرست مطالب بخش اول – کلیات […]

پایان نامه تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوند   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل     موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن   استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی    خرداد 1390 چکیده انقلاب اطلاعات و ابرفضای شبکه ای […]

پایان نامه پیش­بینی رفتار خرید مصرف­کننده براساس سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانیپایان ­نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی (بازاریابی) پیش ­بینی رفتار خرید مصرف ­کننده براساس سبک زندگی با دو رویکرد روانشناسی و جامعه شناسی شهریور 1394 چکیدههدف این پژوهش پیش ­بینی رفتار خرید مصرف ­کننده  براساس سبک زندگی  با دو رویکرد روانشناسی و جامعه­شناسی می­باشد. جامعه آماری در این پژوهش […]

پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله. بهار 1394      چکیدهفصل اول: کلیات تحقیق1-1-  مقدمه. 31-2- بیان مسئله پژوهش. 41-3- اهمیت و ضرورت […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...