پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها با بخش صنعت، با استفاده از الگوی بازاریابی اجتماعی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان ­نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین­الملل) عنوان: «بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها با بخش صنعت، با بهره گرفتن از الگوی بازاریابی اجتماعی» تابستان 1391     چکیده تحقیق حاضر، در حوزۀ ارتباط صنعت و دانشگاه، به بررسی موانع فردی […]

پایان نامه   تاثیربرنامه های بازاریابی اجتماعی سازمان هلال احمر  بر نگرش مردم  به تصویر ذهنی  این سازمان

 پایان نامه رشته مدیریت   واحد نراق پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع :   تاثیربرنامه های بازاریابی اجتماعی سازمان هلال احمر  بر نگرش مردم  به تصویر ذهنی  این سازمان پاییز    1393 فهرست مطالب                                                        صفحه  چکیده1 فصـل اول. 2 1-1- مقدمـه. 3 2-1- تعریف موضوع. 3 3-1- بیان مسأله. […]

پایان نامه بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی

 پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش داخلی عنوان: بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی(مطالعه موردی: شرکت های خدماتی و تولیدی شهر کرمانشاه) شهریور 1394 فهرست مطالب عنوان                                                                                                                                    صفحه چکیده1 فصل اول:کلیات پژوهش […]

پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت                                   دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  ( M.A ) گرایش: داخلی  عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه  شهریور 1393     فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393       چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]

پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان)  بهار 1394     فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]

پایان نامه رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزویندانشکده مدیریت پایان ­نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل  بررسی رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای) پاییز 1393     فهرست مطالب فهرست مطالب. أ‌فهرست جداول. ث‌فهرست نمودارها ج‌فصل 1-کلیات تحقیق 2مقدمه. 21-1-   بیان مسأله. 21-2-   اهمیت و […]

پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رفتارهای سیاسی کارکنان

 پایان نامه رشته  مدیریت انشگاه آزاد اسلامی واحد یزدمجتمع علوم انسانی ، دانشکده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M .Scگرایش : بازاریابیعنوان :بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بررفتارهای سیاسی کارکنان بیمارستان های دولتی یزدزمستان 1393      د  فهرست مطالبعنوان                                                                                                                   صفحه چکیده 1 فصل اول : کلیات تحقیق 2 1.1 مقدمه . […]

پایان نامه ارائه مدل تصمیم­گیری در بخش بازاریابی

 پایان نامه رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه   دانشکده تحصیلات تکمیلیپایان­نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی M.Aعنوان:ارائه مدل تصمیم ­گیری در بخش بازاریابی (مطالعه موردی: بانک سپه استان کرمانشاه)  شهریور1393      فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش1-1 مقدمه 31-2 بیان مسئله 41-3 اهمیت و ضرورت پژوهش 51-4 اهداف پژوهش 71-4-1- هدف […]

بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها

         سیدامیر حسینی     عنوان مقاله : بازاریابی در ورزش بانوان و چالش هاسیدامیرحسینی: رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ومسئول بازاریابی IWAS(فدراسیون بین المللی ورزش معلولین با ویلچر و قطع عضوی ها) چکیده مقاله:با شکل گیری بازیهای المپیک نوین فرصت های مناسبی برای پرداختن به ورزش های مدرن برای بانوان ایجاد شد. توسعه و گسترش سازمانهای ورزشی بین […]

پایان نامه ها درباره بازاریابی داخلی استراتژیک -آمیخته بازاریابی درونی

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات نانو پایان نامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مصرف […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...