پایان نامه درباره توسعه خدمات جدید
پایان نامه بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل قشم عنوان: بررسی رابطه بین توسعه خدمات جدید، گرایش بازار و عملکرد بازاریابی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پارسیان استان تهران) روز(5) ماه (3) سال (1394) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق. 2 1-1- مقدمه. 3 1-2- بیان […]
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع توسعه صادرات
مروری بر تاریخ سیاستگذاری توسعه اقتصادی کشور نشان میدهد که هیچگونه نگرش علمی، درازمدت و مبتنی بر حقایق اقتصادی در طول تاریخ تصمیمگیریهای تجاری ایران حاکم نبوده است. بخش صادرات غیرنفتی، تقریباً همیشه جزء پسماند تجارت خارجی را تشکیل داده و به لحاظ تسلط عامل نفت که نیمقرن اخیر همواره بیش از 80 درصد […]
پایان نامه تبیین ابزارهای تامین مالی و نقش آن در توسعه صادرات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)مدیریت دولتی گرایش مالیعنوان :تبیین ابزارهای تامین مالی و نقش آن در توسعه صادرات کشور زمستان 1393 چکیده امروزه ابزارهای تامین مالی نقش بسیار فزاینده ای را در راستای کمک به واحدهای و بنگاه های اقتصادی، جهت صادرات ایفا میکنند. صادرات در […]
پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت تابستان1393 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3 اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلیعنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391 فصل اول : کلیاتچکیده . 1مقدمه. 21-1- بیان مساله 41-2- اهمیت وضرورت انجام تحقیق 51-3- اهداف تحقیق 61-4- فرضیه های تحقیق. 61-5- قلمرو تحقیق. 71-6- […]
پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیگروه مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل SERVQUAL در اداره برق شهرستان نطنز زمستان 1393 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 2 بیان مسأله . 3 اهمیت تحقیق . 5 اهداف تحقیق 5 […]
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمساردانشکده علوم انسانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته مدیریت آموزشی عنوان :بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال) اردیبهشت 1393 فهرست مطالبچکیده پژوهش : لفصل اول : کلیات پژوهش. 2مقدمه. 31-1- بیان مساله. 51-2-اهمیت و ضروت تحقیق : 61-3- اهداف […]
پایان نامه بررسی توسعه کشورها و تأثیر آن بر روی نابرابری اقتصاد
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامیواحد خلخالدانشکده علوم انسانی- گروه علوم اجتماعیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A.»رشته ی پژوهش علوم اجتماعی عنوان:بررسی توسعهی کشورها و تأثیر آن بر روی نابرابری اقتصادی تابستان 1392 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول ـ کلیات 1-1- مقدمه 32-1- بیان مسأله 53-1- اهمیت و ضرورت تحقیق. 94-1-اهداف […]
پایان نامه بررسی میزان استفاده متخصصان مراکز تحقیق و توسعه صنعت خودروی ایران از کتابخانههای وابسته
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته علوم کتابداری و اطلاعرسانی بررسی میزان استفاده متخصصان مراکز تحقیق و توسعه صنعت خودروی ایران از کتابخانههای وابسته استاد مشاور دکتر محمد حسنزاده بهمن 1389 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: مقدمه و کلیات طرح پژوهش […]
پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی تیرماه 1393 چکیده پژوهش حاضر با هدف “بررسی مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی( بانک ها و شرکت های بیمه […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان
پایان نامه رشته مدیریت تحصیلات تکمیلی پایان نامه رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیکی عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان استاد مشاور: سرکار خانم جودزاده بهمن 1392 چکیده پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از اجزا نظام ملی نوآوری […]
پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان
پایان نامه رشته مدیریت تحصیلات تکمیلی پایان نامه رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیکی عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرنده توسعه پارک علم و فناوری در استان سیستان و بلوچستان استاد مشاور: سرکار خانم جودزاده بهمن 1392 چکیده پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از اجزا نظام ملی نوآوری […]
پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت سال تحصیلی : 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده […]
پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامهی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان) استاد مشاور: دکتر آرش شاهین مهر